A Generali elnyerte a BCSDH Társadalmi felelősségvállalás díját.

Arra senki nem készülhetett, hogy napok alatt változik meg a teljes világ körülötte. Az viszont kétségtelenül példaértékű, hogy a nehéz helyzetben számtalan hazai vállalat fellépett abból a célból, hogy segítse azokat, akikért felelősséggel tartozik, és akik számára egy ilyen krízishelyzet nehezebben átvészelhető.

A Generali az „Élethosszig tartó partnerség a koronavírus alatt is” című megoldásával vonta magára a zsűri figyelmét. A program egy gyors és összetett reakciót foglal magába mellyel a vállalati műveletek COVID-rezisztenssé tudták alakítani, miközben a vállalat elkötelezettsége egyértelműen megmutatkozik a belső és külső partnerek iránt. Számos anyagi és működésbeli megoldást kínálnak, melyekkel megkönnyebbítik mind a partnerek, mind pedig az ügyfelek életét.  A díjat Erdős Mihály, a Generali Biztosító Zrt. elnök-vezérigazgatója vette át” – mondta a díjátadón Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) igazgatója.

A Generali programjáról bővebb információ a Generali Előrelátók blogon érhető el.

Társadalmi felelősségvállalási díj

A díjat a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért kifejezetten erre az évre hozta létre. A Társadalmi felelősségvállalás díj célja, hogy elismerje és széles körben bemutassa azokat a pandémia helyzet társadalmi hatásait mérséklő, helyi és kiemelten érintett közösségeket támogató vállalati programokat, akciókat, amelyek kiemelkedő, példamutató módon valódi segítséget nyújtottak felelősséget vállalva a szűkebb vagy tágabb környezetükért.

Biztosítósként az a hivatásunk, hogy felkészítsük az embereket a váratlan helyzetekre azért, hogy legyen hátterük, tartalékuk, amikor segítségre van szükségük. Senki nem készülhet fel arra, hogy napok alatt megváltozik a teljes világ körülötte. Ebben a helyzetben az emberi kapcsolatokra, az egymásra figyelésre még nagyobb hangsúlyt fektettünk – mert együtt erősebbek vagyunk. A járványhelyzetben mindent elkövettünk, hogy kollégáink számára megteremtsük a biztonságos otthoni munkavégzés lehetőségét, ügyfeleink, tanácsadó partnereink számára pedig az online kapcsolattartási, ügyintézési módok mind szélesebb körét, támogatásainkkal pedig a járványhelyzet megfékezésében legtöbbet tevőknek és gazdaságilag a legsebezhetőbb csoportoknak nyújtottunk segítséget. Számunkra ez jelenti a társadalmi felelősségvállalást, a fenntartható működés erősítését. Közösségként pedig még erősebbé váltunk, ügyfeleink számára pedig ismét bebizonyítottuk a Generali értékeit, erejét” – mondta el Erdős Mihály, a Generali Biztosító elnök-vezérigazgatója.

Oszd meg ha tetszett
0
Kategória: Hírek

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük