Új arculattal, de változatlan célokkal, és rendkívül izgalmas tematikával jön március 6-án a dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében megvalósuló Borkonferencia. Ehhez az újításhoz jól illeszkedik a rendezvény fő témája is, az „Innováció 2020”. Az évek során megteremtett és jól működő alapokon nem változtattak a szervezők: az eseményt a kezdetektől szakmai partnerségben rendezik meg az Agrárminisztériummal, a Magyar Turisztikai Ügynökséggel és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával.

Az új arculattal a szervezők az egyszerűsítés és korszerűsítés igényét kívánták kifejezni, a Borkonferencia továbbra is változatlan célokkal működik tovább: a bor, jog és marketing területén keresi az előremutató válaszokat, hatékony szócsöve, érdekérvényesítő fóruma kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.

Korunkban rendkívüli módon felgyorsult a technológia fejlődés minden területen; egyik napról a másikra épülnek be szervesen az életünkbe korábban soha nem látott fejlesztések, új digitális megoldások. Ezek a folyamatok a szőlészet, borászat és nyilvánvalóan a jog és marketing területén is működnek, és életbevágóan fontos, hogy ez az ágazat is a megfelelő, hosszú távon is jól működő megoldásokat válassza, jó válaszokat adjon a jelen kérdéseire, hogy hatékonyan használhassa ki korunk végtelennek tűnő lehetőségeit. Ezért is választották a szervezők az idei konferencia alcímének az „Innováció 2020” témakörét. A szervezők igyekeznek az ágazat legkülönbözőbb területein keresni ezeket a válaszokat.

Az agrárminisztériumi megnyitó és az államtitkári helyzetelemzés után többek között olyan izgalmas előadások lesznek, mint például Dr. Tomor Tamás, a Debreceni Egyetem igazgatója és tudományos főmunkatársa „Távérzékelési módszerek és eszközök a szőlészetben” című előadása, amely az ágazat szemszögéből betekintést enged nekünk a drónok, repülők és műholdak világába. Hasonlóan érdekfeszítő lesz a Sepp Moser Birtok tulajdonosának, Nikolaus Mosernek a nézőpontja, aki a saját tapasztalatai alapján az innováció és a hagyományos alapok kapcsolatát fejtegeti majd, de nagyon várjuk a Csányi Pincészetben többszáz hektáron megvalósuló magyar példát a precíziós gazdálkodásra – önvezető traktorokkal, legnagyobb hatékonyságot célzó szoftverekkel -, amelyet Nagy Roland szőlész jóvoltából ismerhetünk majd meg. Oláh István, a D-Tag operatív igazgatójának jóvoltából a borral kapcsolatos új generációs piackutatásról, a közösségi médiaelemzésben rejlő lehetőségekről hallhatunk majd és kíváncsian várjuk Kiss Edina, a Viventions cég magyar menedzserének előadását is a borok zárásának területén tapasztalható innovatív fejlesztésekről.

Évről évre izgalmasabb viták zajlanak a konferencia hagyományos kerekasztal beszélgetésén, amelyre ezúttal Bárczi-Elek Ágnest, Harmath Csabát, Unger Zsoltot és Wolf Andrást invitáltuk.

Valóban izgalmasnak ígérkezik a program, lássuk az előadók és előadások listáját!

PROGRAMTERV

Hivatalos megnyitó
AGRÁRMINISZTÉRIUM

Köszöntő, programismertetés
RÓKUSFALVY PÁL

a konferencia társszervezője

Borjogi és bormarketing aktualitások
DR. FELDMAN ZSOLT

államtitkár, Agrárminisztérium

Bor – Közösség – Marketing
LÉGLI OTTÓ

elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

Állami bormarketing 2020 – erősödő szerepvállalás az eladásösztönzésben
ONDRÉ PÉTER

ügyvezető igazgató, Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft.

Távérzékelési módszerek és eszközök használata a szőlészetben
DR. TOMOR TAMÁS

tudományos főmunkatárs, igazgató, Debreceni Egyetem, Távérzékelési Szolgáltató Központ

Biológiai alapok – Alkalmazkodás a változó világhoz
MOLNÁR ÁKOS

elnök, Magyar Szőlőszaporítóanyag Termesztők Szövetsége

Innováció – visszatérés a gyökerekhez
NIKOLAUS MOSER

tulajdonos, Sepp Moser Birtok

Precíziós gazdálkodás 400 hektáron
NAGY ROLAND

szőlész, Csányi Pincészet

Közösségi médiaelemzés és új generációs piackutatás a magyar bor szolgálatában
OLÁH ISTVÁN

operatív igazgató, D-Tag Analytics Zrt.

Mád: álom és valóság – a tulajdonos dilemmái
KOVÁCS KÁROLY

tulajdonos, Mad Wine Pincészet

Innováció a zárásban

KISS EDINA

Product Line Manager, Vinventions

***

BORMARKETING KEREKASZTAL

Téma:

A fogyasztói edukáció ereje

Témavezető:

RÓKUSFALVY PÁL

Résztvevők:

BÁRCZI-ELEK ÁGNES

beszerzési igazgató, Auchan Magyarország

HARMATH CSABA

gasztronómiai szakértő, a Borkollégium oktatója

UNGER ZSOLT

marketingszakember, Unger and Partners

WOLF ANDRÁS

séf, New York Kávéház és Salon Étterem

További részletek: https://aborkonferencia.hu/

Oszd meg ha tetszett
0
Kategória: Gasztronómia

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük